Toimitusehdot
Renko Spa (Baan Thairaksa Spa Service),
y-tunnus: 2881996-6,
osoite: Kuusikaarenkatu 1 as 17, 15680 Lahti
Myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.12.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältää alv-veron.
Toimituskulut (postitettava lahjakortti)
Postitettavan lahjakortin postituskulut ovat 5€. Ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Toimituskulut (tulostettava lahjakortti)
Tulostettavaan lahjakorttiin ei lisätä toimituskuluja. Lahjakortti toimitetaan pdf-tiedostona antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Voit avata sen pdf-tiedostojen lukemiseen soveltuvalla ohjelmalla ja tulostaa sen halutessasi. Sähköpostin mukana on myös latauslinkki, jonka kautta lahjakortin voi avata mm. Selaimessa.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Lahjakortti on voimassa 12 kk. Renko Span toimipisteissä voimassaolon loppumiseen asti (ilmoitettu kortissa).
Lahjakortin voi lunastaa kassalla.
Tulostettava lahjakortti sisältää QR-koodin joka luetaan kassalla. Tuote/palvelu/tuotepaketin lahjakortti käy vain siinä osoitettuun palveluun.
Tulostettavan Arvo-lahjakortin voi käyttää osissa voimassaoloajan aikana. Jäljelle jäänyt arvo lasketaan automaattisesti kassalla.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy.
Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit) ja laskulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
MobilePay:
Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Asiakas/ostaja on vastuussa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Tulostettava lahjakortti toimitetaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti kun maksutapahtuma on onnistunut käyttäessäsi verkkomaksupainikkeita.
Jos tilaat painetun, postitettavan lahjakortin, kortti lähetetään tilauksen yhteydessä antamaasi postitusosoitteeseen ja toimitetaan viipymättä postiin.
Renko Spa ei ole vastuussa tilauksen yhteydessä annetuista virheellisistä tiedoista kuten sähköpostiosoitteesta tai postitustiedoista, joten tarkistathan huolellisesti antamasi tiedot.
Renko Spa ei ole vastuussa lahjakortista lähetyksen jälkeen eikä täten ole vastuussa esim. Postin toiminnasta aiheutuvista viivästyksistä tai katoamisista.
Lahjakortteja ei palauteta takaisin rahaksi. (Lahjakorttia ei vaihdeta muuhun tuotteeseen/palveluun.)
Lahjakortilla on voimassaoloaika, jonka puitteissa voit käyttää lahjakortin siinä osoitettuun palveluun/tuotteeseen tai siinä annetulla arvolla haluamaasi palveluun/tuotteeseen.
Voimassaoloajan kesto: 6 kuukautta.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
info@renkospa.fi
Puh / Whatsapp: 045 217 6929
Vastuunrajoitus
Renko Spa ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Vaikka tämä artikkeli pitää sisällään opastusta lakiasioihin liittyen, se ei anna takaa tiedon täydellisyyttä tai oikeellisuutta. Se ei missään tapauksessa toimi lakineuvona yksittäisissä tapauksissa. Suosittelemme varmistamaan tiedot esim. viranomaiselta tai lakitoimistolta.